Известие

Collapse
No announcement yet.

За климатика на JTD-то

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от lgancho
    Разликата обаче в на един приятел 1.4 ТС е още по-осезаема. Направо се вижда на празен ход как падат бая оборотите.
    Аз съм с 1.4 ТС, не съм забелязал да ми падат оборотите. Како се включи компресора, на празен ход, се забелязва леко поклащане на стрелката на оборотомера и толкова!
    И с климатика по-бавно наема, това е. Не е кой знае каква огромна разлика. На твоя познат може нещо да не му е в ред, не знам.
    А колкото до дизела, имам наблюдение над един Форд с 1,6 TDCi двигател, изобщо не се усеща компресора на климатика. Може би заради високия въртящ момент в ниските обороти. Така, че и при JTD също не би трябвало да има разлика, или да е много минимална.
    146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

    Comment


    • #17
      При мен няма много голяма разлика. Може би малко се задъхва, ама много малко.
      Alfa Romeo 145 1.9 JTD
      http://bendidas.hit.bg/

      Comment


      • #18
        и при мен се усеща
        Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm

        Comment


        • #19
          Има разлика дали си с клима или не,особено в града.Ако си на магистрала и си със 130 примерно и почнеш да даваш газ няма да осетиш затормозяване.При мене дори и с чипа се усеща че се спъва,а аз точно заради климатика се чипнах.
          146 JTD-2000г.
          Punto 1.2

          Comment


          • #20
            И аз да кажа, също се усеща повече в градски условия.Извън града почти е незабележимо особенно на висока скорост. На мен ми се е случвало дори на кръстовище да изгася колата заради климатика, но като свикнах с повечко газ и ..става.
            Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

            Comment

            Working...
            X